• Incl.Excl.
    BTW
  • 0
    Sluiten

    Categorieën

    Filters

      Contact

      Haarspullen.nl is een handelsnaam van Distri Lab B.V. waarbij service centraal staat. Mocht je nog vragen hebben, dan kun je ons altijd via het contactformulier hieronder bereiken. Mocht je op een andere manier contact willen hebben, gebruik dan onderstaande contactgegevens. 

      E-mail: [email protected]
      Telefoon: 038-4582584 (maandag t/m vrijdag van 09.00 uur tot 17.00 uur)

      Postadres:Bezoekadres:
      Haarspullen.nlHaarspullen.nl
      Ossenkamp 2N
      8024AE, Zwolle
      Ossenkamp 2N
      8024AE, Zwolle
      Nederland Nederland

      Administratief:

      Bankgegevens:
      KVK Nr: 68060114Bank: Rabobank te Zwolle
      BTW: NL857284927B01  Rekening Nr: 316505528
       IBAN: NL43RABO0316505528
       Ter name van: Financiële administratie


      Mochten er klachten of opmerkingen zijn dan kun je op bovenstaand e-mail of telefoonnummer deze bij ons melden. We nemen je klacht direct in behandeling. Binnen twee werkdagen ontvang je een inhoudelijke reactie van ons. 

      Veelgestelde vragen

      1.1 Hoe bestel ik iets op haarspullen.nl?

      Een product bestellen op Haarspullen.nl doe je als volgt.

      1. Zoek het product dat je wil hebben via de navigatie of zoekmachine.
      2. Leg het product vervolgens in je winkelmandje door op de knop ‘in winkelwagen' te klikken


      Wil je nog verder winkelen? Dat kan. Het toegevoegde product blijft gewoon in je winkelmandje liggen en elk extra product voeg je eenvoudig toe door wederom op de knop ‘in winkelwagen' te klikken.

      Wil je afrekenen? Klik dan in je winkelmandje op de knop ‘Bestelling afronden'.

      1. Vul je gegevens in óf log in als je al een account hebt. In dit laatste geval worden je gegevens automatisch ingevuld (controleer wel altijd je adresgegevens!).
      2. Kies de verzendmethode.
      3. Kies de betaalmethode (let op: bij Afterpay & Creditcard dienen het factuur- en afleveradres gelijk te zijn.).
      4. Controleer je bestelling en bevestig deze met een vinkje.
      5. Klik op 'Nu Kopen'. Dan ga je naar een beveiligde omgeving, waar je je betalingsgegevens kunt invullen. Daarna kun je de betaling voltooien.
      6. Hierna ontvang je 2 e-mails: een e-mail ter bevestiging van je bestelling en een e-mail ter bevestiging van je betaling. Je ontvangt tevens een e-mail als je bestelling (na 22:00 uur) is verzonden, met het Track & Trace nummer van DHL. Je kunt dan je bestelling volgen en zo weet je precies wanneer je de bestelling kunt verwachten. Na betaling ontvang je direct een e-mail met factuur.

      1.2 Kan ik mijn bestelling wijzigen?

      Ja, dat kan mits je bestelling nog niet verwerkt of verzonden is.

      Houd bovendien rekening met een langere levertijd. Bijvoorbeeld in het volgende geval: als je een duurder product wil moet je bijbetalen, en je gewijzigde bestelling wordt pas verzonden als we je betaling binnen hebben.

      Wil je je bestelling wijzigen? Neem dan contact op met onze Klantenservice.

      1.3 Kan ik mijn bestelling annuleren?

      Ja, dat kan zeker. Er zijn twee mogelijkheden;

      1. Uw bestelling is nog niet verstuurd en ligt nog bij ons.
      2. Je hebt je bestelling al ontvangen.


      1. Je bestelling is nog niet verstuurd

      Als je al wel hebt besteld, maar deze nog niet is verzonden, kun je je bestelling gewoon annuleren. Neem hiervoor contact op met de Klantenservice.

      Is de Klantenservice gesloten? Stuur dan een e-mail ([email protected]) of neem contact op met de Klantenservice als ze weer open zijn.


      Het kan voorkomen dat je 's avonds een bestelling wil annuleren, maar dat de Klantenservice gesloten is. Dan kan het gebeuren dat je bestelling toch wordt verzonden. In dit geval kun je de bestelling kosteloos terug sturen. Neem hiervoor wel eerst even contact op met onze Klantenservice.


      2. Je hebt je bestelling al ontvangen.

      Als je je bestelling al hebt ontvangen en je wil deze graag annuleren, dan valt dat onder het retourproces. Hier vind je alle informatie omtrent het retourneren van je bestelling.

      1.4 Ik wil mijn bestelling retourneren

      Je mag alles retourneren indien je binnen 60 dagen na ontvangst de retour bij ons aanmeldt en het product in de staat is zoals je het ontvangen hebt. Na de aanmelding op ons Portaal heb je vervolgens 7 dagen om het product te retourneren in originele staat. Je krijgt na ontvangst van je retour het betaalde bedrag terug op dezelfde manier als de betaling is gedaan.

      Om de retour snel te verwerken, vragen wij je de retour aan te melden via ons Retourportaal

      Terugbetaling

      Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief betaalkosten) zo snel mogelijk terug via hetzelfde betaalmiddel als waarmee je hebt betaald. Dit doen we maximaal 7 dagen na aanmelding of als we het product of een bewijs van verzending ontvangen hebben.

      1.5 Ik heb een foutief afleveradres ingevuld. Wat nu?

      Neem direct contact op met onze klantenservice (bij voorkeur bellen: 085-0074371). Dan zijn er 3 mogelijkheden:

      1. Je pakketje ligt nog bij ons en wij veranderen het adres: Niets aan de hand.
      2. Je pakketje is al verwerkt of verzonden en de bezorger heeft dit nog in het bezit: dan nemen wij contact op met DHL om het adres te wijzigen, maar loopt de levering wel een dag vertraging op
      3. Je pakketje is al verwerkt of verzonden en de bezorger heeft dit al bezorgd: In dit geval kunnen we niets meer voor je doen.

      2.1 Wat zijn de verzendkosten?

      De verzendkosten bij Haarspullen.nl zijn GRATIS als u boven de €35,- besteld. Zit u er onder dan zijn de kosten €4,95. Ook bieden wij de optie Same-day levering indien u besteld voor 11:30uur, hiervan zijn de kosten €2,50 extra.

      2.2 Wie bezorgt mijn bestelling?

      Wij werken samen met DHL voor het bezorgen van je bestelling.

      2.3 Kan ik kiezen welke dag mijn bestelling bezorgd wordt?

      Tijdens het afrekenen kan je invullen welke dag jij je pakketje wenst te ontvangen. Let er hierbij wel op dat het product op voorraad moet zijn om dit levermoment te kunnen garanderen. Ook is er een optie voor avondlevering. 

      2.4 Kan ik een bestelling ook in de buurt afhalen?

      Dat kan zeker in de Checkout heeft u de mogelijkheid om een Parcelpunt te selecteren. Zodra je pakket is overhandigd aan DHLL, ontvang je een e-mail met je trackingnummer. Je product wordt afgeleverd bij het afhaalpunt dat jij opgeeft tijdens het bestelproces. Zo kun je het product rustig ophalen wanneer het jou uitkomt.

      Ook kunt u het pakketje bij ons in Zwolle afhalen, deze optie is ten alle tijden gratis.

      2.5 Mijn bestelling is verzonden maar ik heb deze nog niet ontvangen, wat nu?

      1. We raden eerst aan om eerst te kijken of je de locatie van je bestelling kunt achterhalen met de Track & Trace code. Deze vind je in de verzendbevestiging. Hieronder vind je de pagina's waar je het traceernummer kunt invullen: DHL
      2. Geeft de Track & Trace code geen antwoord op je vraag? Kijk dan of onderstaande levertijd + 2 werkdagen is verstreken. De levertijd gaat in op het moment dat je van ons een verzend bevestiging per e-mail hebt ontvangen.
      3. Zijn er meer dan 2 werkdagen verstreken bovenop de standaard levertijd? Neem dan contact met ons op.

      Om je zo snel mogelijk te helpen, willen we je vragen om het ordernummer bij de hand te houden.

      Land(en)

      Levertijd

      Nederland

      1-2 werkdagen

      België, Duitsland & Luxemburg

      1-2 werkdagen

      Verenigd Koninkrijk, Denemarken, Frankrijk, Italië, Oostenrijk, Zweden, Spanje, Polen, Tsjechië, Servië, Montenegro, Sierra Leone, Finland, Griekenland, Turkije, Portugal & Cyprus.

      2-5 werkdagen

      Zwitserland, Noorwegen, Ierland, San Marino, Letland & Estland

      2-6 werkdagen

      Verenigde Staten, Canada, Australië & Nieuw Zeeland

      6-8 werkdagen

      Overige landen

      6-15 werkdag