Bezorgen
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Binnen Nederland geldt doorgaans voor 23:30uur de volgende werkdag in huis. Indien er andere levertijden zijn dan staat dat vermeld bij het de producten. Hieronder vind je een overzicht van de levertijden per land. De levertijd begint vanaf het moment dat je bestelling is overgedragen aan DHL.
Land(en)
Levertijd
Nederland
<23:30uur, volgende werkdag
België, Duitsland & Luxemburg
1-3 werkdagen
Wat is een traceernummer?
Een traceernummer is een unieke code, vrijgegeven door bijvoorbeeld DHL, waarmee je je bestelling online kunt volgen. Zo kun je zien of je bestelling al is opgehaald, waar die zich nu bevindt en wanneer DHL verwacht je bestelling te bezorgen.
Ik heb een onjuist artikel ontvangen Wat nu?
Dit is natuurlijk erg vervelend en zeker niet de bedoeling. Neem in dit geval contact op met onze klantenservice. Om je zo snel mogelijk te helpen, willen we je vragen om je Ordernummer bij de hand te houden. Je kunt het product uiteraard kosteloos terugsturen. Daarnaast zorgen we dat je het juiste product zo snel mogelijk ontvangt.
Kan ik kiezen op welke dag mijn bestelling bezorgd wordt?
Dit kun je selecteren in de checkout, wij doen er dan alles aan het exact op die dag te leveren.
Verzenden jullie ook naar het buitenland?
Ja. In de tabellen hieronder vind je per land de verzendmethodes, verzendkosten en levertijden. De levertijd begint vanaf het moment dat je bestelling is overgedragen aan PostNL.
België
Verzendmethode
Bestelwaarde
Bezorgkosten
Levertijd
PostNL
Tot €35,-
€4,95
1-2 werkdagen
PostNL
Vanaf €35,-
Gratis
1-2 werkdagen
Wie bezorgt mijn bestelling?
Wij werken samen met DHL voor het bezorgen van je bestelling.
DHL - Binnen Nederland
Zodra je pakket is overhandigd aan DHL, ontvang je een e-mail met je trackingnummer. Ben je onverhoopt niet in de gelegenheid je pakket in ontvangst te nemen? Dan wordt meestal geprobeerd het pakket af te leveren bij je buren. Als dit het geval is wordt je geïnformeerd door DHL. Lukt het niet om je pakket af te geven bij de buren, dan wordt de volgende dag nogmaals geprobeerd het pakket bij jou af te leveren. Daarna kun je je pakket ophalen bij het dichtstbijzijnde DHL Punt.
Ik vind mijn bestelling niet na het zoeken op Track & Trace. Wat nu?
Hier kunnen een tweetal dingen aan de hand zijn:
1. Het kan voorkomen dat een traceernummer niet direct na ontvangst werkt. Probeer het na een uurtje nog eens. Als deze dan nog niet werkt, neem dancontact op met onze klantenservice.
2. Het kan ook voorkomen dat je een verkeerde combinatie van postcode en adres hebt ingevuld tijdens het bestellen. Neem dan contact op met de klantenservice.
Ik heb geen e-mail ontvangen met traceernummer. Wat nu?
Het kan zijn dat deze e-mail in je spambox is beland. Is dat niet het geval? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Om je zo snel mogelijk te helpen, willen we je vragen om je Ordernummer bij de hand te houden.
Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb deze nog niet ontvangen. Wat nu?
- We raden eerst aan om eerst te kijken of je de locatie van je bestelling kunt achterhalen met je traceercode. Deze vind je in de verzendbevestiging. Hieronder vind je de pagina's waar je het traceernummer kunt invullen:
- DHL
- Geeft het traceernummer geen antwoord op je vraag? Kijk dan of onderstaande levertijd + 2 werkdagen is verstreken. De levertijd gaat in op het moment dat je van ons een verzend bevestiging per e-mail hebt ontvangen.
Om je zo snel mogelijk te helpen, willen we je vragen om je Ordernummer bij de hand te houden.
Land(en)
Levertijd
Nederland
1-2 werkdagen
België, Duitsland
1-3 werkdagen
Wat zijn jullie verzendkosten?
In de tabellen hieronder vind je per land (of landengroep) de verzendmethodes, verzendkosten en levertijden. De levertijd begint vanaf het moment dat je bestelling is overgedragen aan DHL
Nederland
Verzendmethode
Bestelwaarde
Bezorgkosten
Levertijd
DHL
Tot €35,-
€4,95
1-2 werkdagen
DHL
Vanaf €35,-
Gratis
1-2 werkdagen
Belgie
Verzendmethode
Bestelwaarde
Bezorgkosten
Levertijd
PostNL
Tot €35,-
€4,95
1-2 werkdagen
PostNL
Vanaf €35
Gratis
1-3 werkdagen
Kan ik een bestelling laten bezorgen op mijn werkadres?
Ja, dat kan mits je niet betaalt met Creditcard of Billink. Hier dienen het factuuradres en afleveradres namelijk gelijk te zijn.
Ik heb niet alle artikelen uit mijn bestelling ontvangen. Wat nu?
Je kunt op de pakbon kijken of de aantallen kloppen met de inhoud van je bestelling.
Als dit overeenkomt, dan staat op de pakbon nalevering achter het niet geleverde artikel. Deze wordt dan later geleverd.
Als dit niet overeenkomt, dan staat op de pakbon minimaal een 1 achter het niet geleverde artikel. Neem in dit geval contact op met onze klantenservice.Om je zo snel mogelijk te helpen, willen we je vragen om de pakbon en je Ordernummer bij de hand te houden.